View Single Post
Ongun
Trådstarter
100
Skulle ønske jeg fint kunne plassert inn et privat nettverk i budsjettet mitt, men der er jeg i ugangspunktet på bristen allerede, og hadde håpt på en enklere løsning sånn sett.

Nettet er fra Get , via en lokal kraftleverandør som har fibernettet heromkring, såvidt jeg vet.

Lite sugen på å ha trådløst på noen som helst måte hverken med kvalitets-range-booster eller mesh, da jeg nettopp har fått opp øynene for hvor hinsides mye mer stabilt og ikke minst , raskere, et kablet nett er. Det med å bruke opp GB...... det er jo altså ikke mulig såfremt det handler om vanlig internett og ikke mobiltelefonabbonnement, så det er jo bare mangelen på kunnskap ikke sant.

HD streaming er bare å drite i . Det lagger som sagt på ordinær VGTV normal kvalitet, og maks nedlastningshastighet har jeg aldri sett over 1Mbps på utorrent. Prøvd å få aktørene til å komme på banen og i det minste garantere for at nettet ikke overbelastes eller "tømmes", men de virker veldig restriktivte til å foreta seg noe som helst.

Sitat av Rosander Vis innlegg
Utendørs AP?
Det kan ofte være færre hindringer for de trådløse signalene om du har mulighet til å koble opp noe utendørs for å forlenge/forsterke signalet.

Hvilken type extender benytter du i dag?
Jeg hadde en billig sak fra netgear som faktisk gjorde ting verre.
Vis hele sitatet...
Har Netgear wn3000rpv3. Som ved setup kan hukes av på 300mbps, men verdien faller tilbake på 130 uansett vri man gjør.

Trådløst signalet er i tillegg maksimalt, så det er rett å slett ikke noe å hente.
Sist endret av pickaboo; 26. september 2019 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.