Tråd: Snåsamannen
View Single Post
Sitat av Fardin Vis innlegg
Beklager litt uklarhet. Jeg burde tatt vekk "humanister" og kalle dem "troløse". Den eneste grunnen til at det er så mange medlemmer i statskirken er fordi den er en statskirke. Det er en betegnelse brukt for å holde folk samlet. De er bare medlemmer fordi de er født inn i statskirka, det har nødvindigvis ikke noe med gudstro å gjøre.

Takker for konstruktiv tilbakemelding
Vis hele sitatet...
Fortsatt så hjelper det ikke å komme med utsagn om at nordmenn er troløse uten å vise til kilder på dette. Jeg kan jo si til deg at alle i Norge tror på skaperen Gud og at Jesus var Guds sønn.

Jeg vet det er vanskelig å vise til kilder på ditt utsagn, men kanskje du heller skulle latt være å komme med det? Det oppstår alt for mye feil informasjon når folk skriver rundt på debatt forum uten kilder.

Sitat av commie Vis innlegg
Ja, Gjerstad vil bare være i fred. Det er derfor han har skrevet bøker om seg selv og latt Kolloen skrive en biografi om ham, det er derfor han har stilt opp i debattprogrammer, det er derfor han har dratt Norge rundt på rene signingsferden ...
Vis hele sitatet...
Det å skrive biografi/selvbiografi og møte opp på debatt programmer syntes jeg han har gjort rett i. Det har jo blitt mye diskusjoner rundt dette med "Snåsamannen" og det er jo bare bra at han tar litt initiativ og forteller sin del av historien.

Det jeg mente med utsagnet mitt var at nå, som en 82 år gammel mann burde han få fred hvis det er det han ønsker, men så kommer det noen "glupinger" i bygda hans og vil lage Snåsavann for å tjene penger på. Og kommunen er med på det også. De hadde aldri laget noe "Snåsavann" hvis ikke Gjerstad var blitt så kjent som han er, og hvis han ønsker fred burde de respektere det i stede for å distrubuere varer i hans "kallenavn". Det helper ikke akkurat til å dysse ned debattene.
Sist endret av Clr; 3. februar 2009 kl. 11:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.