Tråd: Plages litt
View Single Post
Har hatt det lignende. Det som hjelper for meg når jeg føler jeg ikke har flow lenger er å regelmessig begynne å meditere hver dag, gjøre chi-gong, pusteteknikker. Ha en dag med fasting. Gjøre litt "ekstreme" ting på lavt nivå, typ kalde dusjer/isbading (bruker Wim Hof metoden for å holde varmen). Gå i parken og oppføre meg som et barn, typ løpe barfot på gresset og gi litt faen. Senke skuldra et par hakk og bare puste letta ut over at livet blir hva du gjør det til - det er som et blankt ark du kan fylle med kjipe ting eller du kan velge å ha det fett, selvom det kan virke håpløst til tider med pedofile/voldtektsmenn/empatiløse psykopater i maktposisjoner(ref. Hollywood/Politikere/"overklassen"), krig og elendighet.

Men man må prøve å fokusere på seg selv og sine, og prøve å bidra til å være en positiv innflytelse for andre. Bare det om jeg får øyekontakt med en fremmed og smiler og de smiler tilbake kan gjøre dagen min så mye bedre. Snakk med folk og åpne deg opp. Har selv lagt alkoholen på hylla, men man kan da fortsatt dra ut å hygge seg med venner, eller dra ut solo å bli kjent med folk(veldig lett å komme i kontakt med folk som har drukket :P uten at man behøver drikke selv).