View Single Post
Trådstarter
361
det er 30 kroner som er vekke . er ikkje noe spessiell stor sum så akkurat det er ikkje noe problem , det er heller hva dei brukte den til. problemet er det at de har slettet meldiger som er sendt og mottatt iløpet av perioden de hadde telefonen som var fra kl 7 på kvelden da de hentet meg på mandag til ca kl 4 i dag når de kom med telefonen og lader på døren. de hadde ransakelses ordre.

men lurer på om noen vett om lignende prog som politiet bruker for å få u info fra telefonen ? de kunne jo tydeligvis se meldinger som jeg hadde slettet fra innboksen min så da skal vel jeg også kunne gjøre dette med et liknende prog , evt kontakte tele opperatøren og si at telefonen har vert stjålet og funnet den igjen og om de kunne sende en mail med sms`er som har blitt sendt immellomtiden ? leste en eller annen plass( trur det var i vg) at teleselskap må ha slik info på servere i 2 måneder elns , er ikkje sikkert det stemmer men er vell vert forsøket. og vist noen vet om slike prog , har iphone vist dette kan hjelpe . holder på å google det selv men finner ikkje stort. btw beklager den sure skrivingen min med blanding av nynorsk bokmål og dialekt med gode innskudd av skrivefeil xD

hadde ikkje vert dumt å kontakte media , men har ikkje lyst siden saken involverer flere personer i forskjellige aldere, og vi holder fortsatt på å finne ut av lover og sånne ting . Og det blir en del stress med å snakke med media , har fortsatt bare litt handfast bevis , må skaffe mer før vi gjør noe som helst konkret. men skal i møte med politiet i morgen så da skal jeg spørre om låver og allt papirarbeidet jeg kan få fatt i om saken og min rett til å snakke med advokat i desse sakene