View Single Post
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Noen her som har tenkt å markere datoen 21. på lørdag med en psykedelisk tur? Terence McKenna snakker jo om Timewave Zero og I-Ching i tilknytning til denne datoen. Selv så tviler jeg sterkt på at det kommer til å skje stort, og om det skjer noe tror jeg ikke det er negativt for menneskeheten, ei heller positivt. Men jeg syns det er artig å ta psykedelia på en så symbolsk dato som det er knyttet så mye forventning og "hype" rundt.

Jeg hadde lenge planlagt en syretripp med DMT som en grand finale, men grunnet diverse omstendigheter har jeg ikke fått fatt i dette. Det blir i stedet konsumert 2C-B, med mindre det skjer noe drastisk de neste dagene, og universets tilfeldigheter finner en vei på å nå meg.
Vis hele sitatet...
Jepp, det var planen her i gården i hvert fall. Nå har det seg slik at jeg har følt meg litt smågroggy i et par dager - får bare krysse fingra for at jeg frisk og rask til helga igjen. Jeg liker denne symbolske datoen. Tenkte å spise en sterk syrelapp der printet faktisk er mayakalenderen av alle ting.