View Single Post
Ville trødd litt varsomt om jeg var deg. Skaff deg EZ test. Selv vendorer med bra rykte sender ut av veldig forskjellig kvalitet/andre kjemikalier. Dette er et bilde av en ez test fra samme vendor som den svarte reaksjonen avbildet over, bare 3 uker etterpå.

http://i1213.photobucket.com/albums/cc478/EricTwinge/sensearomatic-1.jpg

BTW, den skal lukte ganske sterkt av TCP. Kan legge til at denne personen inntok den brune reaksjonen etterpå, rusen var samme men ikke like potent. Han klaget også til vendor og sendte bilde av reaksjonen, han fikk ny pakke men det gav samme resultat.

Jeg har hatt 6-apb fra 2 forskjellige vendorer, den ene var piller. De varte meg rundt 8 timer, var ganske speedy. 100mg. Det andre var pulver, den ga meg samme effekt, var mer trippy men var ikke speedy, den varte meg 12 timer. 115mg. Begge ga en svart lilla reaksjon, pulveret gav en mye mørkere svart farge enn den fra pillene.

Jeg har ikke prøvd den som gav brun reaksjon så jeg kan ikke sammenligne, men jeg har snakket endel med den personen og han kunne sammenligne det med orginal sample og sa at det var samme, men mye mindre potent.

Med det sagt så vil det være ganske umulig å vite om det du har fått er legit eller ikke. Siden vi ikke vet særlig mye om 6-apb til å begynne med. Hvordan det egentlig skal være, lukte osv i sin rene form.