View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Neptunia Vis innlegg
På dette temaet, kanskje ja.

Minst én av dem, og godt mulig flere som jeg ikke husker, foretrekker 'åpne forhold'. Gjerne der det er mer åpent på hennes side enn hans, utifra hva som ble sagt i den tråden.
Låne bort dama ei helg er no stress.


På den andre siden så er privat data betraktet som hellig.
Åpner noen f.eks. mail-appen på iPad'n uten tillatelse så er det rett ut. Og Gud hjelpe den som klikker på en mappe på Pc'n uten klar tillatelse på forhånd. Da snakker vi utilgivelig tillitsbrudd.

Virker litt bakvendt for en A4 "normie" som meg, må jeg innrømme. *
Ville heller hatt en fremmed snuse i mobilen min enn i kona liksom(), og er ganske sikker på at det er i tråd med det overveldende flertallet generelt - men har inntrykk av at det kanskje ikke stemmer helt for en del av crewet.

Kan selvsagt ikke si noe sikkert om hva som foregår i noen andres hode (også derfor jeg ikke peker ut noen med navn heller), men det er oppfattelsen jeg sitter med i dag ihvertfall.
Derfor ikke så overrasket over at sjokket til TS blir bagatellisert mens "overtrampet" og "snokinga" blir blåst opp.

* Må sies, jeg er heller ikke videre interessert i diskusjonen om hva som er "rett eller galt". Folk får leve som de vil for min del.
Vis hele sitatet...
Kan du i det minste prøve å være saklig?

At du tolker at man skal tolerere kjærestens tidligere partnerskap som at man har et åpent "swingers" blir totalt urimelig og en særdeles latterlig sammenligning.

Tvert i mot er det heller urimelige krav til jentene, om at hun skal ha en ren og jomfruelig fortid som jeg finner litt forkastelig. Det er slikt som kommer fra litt umoderne samfunn.