View Single Post
Sitat av gummipetter Vis innlegg
Mange som tar for lett på kjærlighetssorg! Selv om noen kanskje har følt deg litt guffen i 2 uker etter man ble dumpa, gjelder ikke det alle andre.

Virker som at alle innpå her er overbevist om å kutte all kontakt med én gang er løsningen, men når det er snakk om dop: trapp ned eeeeeeeen tablett i uka, MAKS!
Kjærlighetssorg dreier seg om avhengighet det også, samme stedene i hjernen blir stimulert ved å være sammen med noen man er forelska i som å ta enkelte rusmidler. Man frigjør latterlig mye dopamin når man er grådig forelska, og bråseponering av dette er ikkje bra. Så mitt tips (har personlig erfaring med dyyyp kjærlighetssorg). Ta et steg av gangen. Få skikkelig closure, pare prat deg ihjel med henne. Få henne til å bli skikkelig lei av deg om det er det som skal til. Bare få ut alle følelsene dine slik at når du er helt tom kan du i alle fall slippe å brenne inn med masse usagte ting. Bare vær litt klein, det er helt greit. Bedre det enn å sitte å stalke alle guttene hun blir venn med på face ett år etter fordi du enda har masse følelser for henne enda. Ta et steg av gangen. Behandle deg selv nice.
Vis hele sitatet...
Godt sagt! hele opplegget begynte jo med 2 uker, hvor jeg bare måtte la vær å kontakte ho og gi ho tid. det er uten tvil det værste jeg har vært med på, og jeg har opplevd en god del ganske så kjipe ting. De to ukene tror jeg tok bort den værste støyten, for når ho først tok "kontakt" ved å sende videosnaps av at ho holdt rundt to karer og kysset den ene på kinnet, ble jeg faktisk litt lettet. visste endelig hvor jeg hadde henne. Tenker på ho hele tiden nå også, men mest med vinkling av svik og hvor råttent gjort. er hennes tap, jeg vet jeg er en sjeldent fin fyr, så får ho kose seg med junkiene ho føler ho får oppmerksomhet fra.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Så lenge TS lar det være liv i tråden her kommer han neppe mye lengre.

Blir påmint eksen hver gang han går inn på Freakforum.
Vis hele sitatet...
Har hjulpet meg mye denne tråden, føler jeg. Eksen tenker jeg på konstant, og det kommer jeg nok til å gjøre en periode fremover, uansett hva jeg gjør.
Sist endret av ThinksAlot; 17. november 2018 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.