Tråd: Førerkort
View Single Post
Trådstarter
2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var i samme situasjon selv. Vil anbefale og starte med og ta urinprøver hos legen med engang.

Hadde thc tilsvarende 0.5. Fikk avslag på søknad om og ta førerkort etter de 12 mnd med sperrefrist hadde gått ut pga manglene edruelighet. Sto ingen steder at jeg måtte vise frem rene prøver, så var ikke klar over det.

Måtte vente ett helt år til med urinprøver hos legen to ganger i uka. Søkte etter 6 mnd men fikk avslag da også.

Etter 12 mnd med rene prøver så skrev legen ut førerkort søknad for meg som jeg leverte til politiet og statens vegvesen og fikk etter ca to uker brev i postkassa fra politiet at jeg kunne kontakte en kjøreskole og bestille en oppkjørings time. Som forøvrig er nå til onsdag ��
Vis hele sitatet...
Huff, først og fremst lykke til på onsdag! Regner med det blir en lettelsens dag Hadde du noen andre møter med politet i sammenheng med cannabis eller var den ene gangen du ble stoppet den eneste før og etter de tok lappen fra deg? To ganger i uka i 12 mnd er jo helt sinnsykt, hva kostet et besøk hos legen i den anledning?