View Single Post
Nå har jeg faktisk lest alt du har skrevet, og tror jeg vet hva du lurer på. Det dreier seg om å få mest mulig godvirkning av amfetamin med minst mulig bivirkninger, ikke sant?

Okei. Den superstimulerte godfølelsen du fikk, får man kun i uthvilt tilstand med lav toleranse for amfetamin. Toleransen er noe som går opp og ned veldig fort, og det betyr at etter noen dager påtent er det så og si umulig å få den samme euforien. Du må ha pauser. Det holder med et par dager. 2-3 dager da. 7 dager hvis du vil slå på stortromma. Da kan du igjen ta amfetamin og føle den intense effekten man kan få.
Hvis du tar amfetamin hver dag, så blir du mer og mer normal, hvis du skjønner. Jeg liker best å speede med toleranse, fordi jeg kan sove, spise og gjøre alt det andre som er nødvendig for å ha det bra på lang sikt.

Dosene du har tatt er helt inhumane. Selv en elefant ville fått overtenning av 1500 mg makka. Hva faen liksom. Prøver du å ta livet ditt? Jeg tok en drop i rizla i går som jeg synes var stor, og den var kanskje 100 mg maks. 1.5 gram amfetamin har jeg i over en uke hvis jeg bruker mye hver dag. Det er helt sykt det du gjør ass, du kan ikke ta så mye. Enkelt og greit.

Men når det er sagt, så skjønner jeg godt fristelsen for å ta mer. Men amfetamin er slik at "less is more": Du får ikke nødvendigvis mer godfunk av å ta mer, men du får garantert mer bivirkninger. Jeg har brukt amfetamin av og på i ca 10 år, og det har tatt sin tid å lære seg å bruke amfetamin på en tilnærmet fornuftig måte. Jeg er av typen som bruker i lange perioder i strekk, men sover hver natt og får i meg mat. Da får jeg ikke så mye av den euforien du sier at du søker, men jeg føler meg fremdeles ganske stimulert og kjenner økt motivasjon, konsentrasjon, sexlyst og den del andre ting. Greier også å forholde meg til mat på en normal måte og ikke overspise. Det å ikke gå rundt som et fleskeberg på 150 kilo er en rus i seg selv for meg, hehe.

Jeg skulle til å si "beklager litt rotete tekst, pleier egentlig å unngå å skrive når jeg er påtent på amfetamin fordi det blir bare vas" - men siden det er din tråd så unner jeg meg å trykke på send.

Lykke til
Sist endret av TrippyKing; 11. juni 2020 kl. 17:22.