View Single Post
vitenskapelig: Syre er så mye mer enn det som er beskrevet her, spis deg en halv lapp så skjønner du sikkert hvorfor ;-p (ikke at jeg har spist syre).
Alt er et stort sjansespill, det har ikke bare med syre å gjøre... Her kan det virke som det var overforbruk av syre sammen med et til tider noe voldsomt forbruk av andre ting som utløste det. Man kan jo fort bli litt "fucka i hue" av slikt, selv om mange klarer seg helt flott.

Jeg kan garantere deg at HPPD ikke er utbredt, det er mange mennesker som spiser syre rundt om kring, uten at det ender med slike konsekvenser.

E = X = knips = ecstasy. Hasj kan ikke utløse HPPD. Jeg vil anta syre eller sopp(helst syre?) kan være de vanligste HPPD-utløsende stoffene... Jeg har hørt om bieffekter av andre typer psykedelia(i.e. 'ikke mindfuck'-types), men ikke HPPD...
Om det er andre? Dersom det klikker for deg er vel gjerne det en lidelse - nå er ikke dette vanlig heller, men ikke alle håndterer å trippe hardt så godt... That said, du kommer egentlig alltid tilbake.

Alt med måte, vær forsiktig, så går alt bra!

Den beste måten å finne ut det på om du føler deg normal og frisk til sinns og stort sett har et ålreit liv, er vel egentlig å spise syra og se... Både fordi du ser hvordan du reagerer, du finner ut hva det er, og fordi du helt sikkert kommer til å få et helt annet forhold til hodet ditt.

Psykedelia er noe for seg selv, ha det i bakhodet. Det er snakk om å se ting fra et litt annet perspektiv, og kan være et fantastisk hjelpemiddel for å lære å kjenne deg selv.
Sist endret av comicz; 6. november 2006 kl. 20:45.