View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok det jeg er mest redd for. Men cannabis hjelper mer på søvn enn imovane, seroquel, benzo.

Sliter også med endel issues fra tilig barneskole med mobbing, lærevansker, ble ikke diagnostisert før i 20åra. Alltid følt meg dum, og ikke skjønt hva som feiler meg. introvert og generelt lavt selvbilde. Med Cannabis på resept kunne jeg lett skifta jobb, og starta en enkel jobb uten behov for førerkort og slippe all lyvinga. Det er faktisk en av de tinga som gjør hverdagen enklere for meg. Innser mine problemer på en mye bedre måte når jeg røyker en nattings. Fungerer som selvmedisinering for min del. Kan godt hende jeg lurer meg selv, men sånn er altsa ståa. Skal i alle fall prate med psykolog, kanskje starte med attentin eller noe igjenn, da det før kun ble brukt som partydop.

Er dritt lei, hater å ikke passe inn noen plass, å være han litt vimsete/ introverte fyren. Liker jobben min, men hater lønsjpausene, og kontordelen av jobben min. Blir kaldsvette av å være med 20-30 folk rundt meg halve dagen.