Tråd: Russebil?
View Single Post
har en stort problem her Vi er en gjeng på 7 stk(18-20 år) som skal ha russebil til russetiden vår og vi er ikke helt enige, de fleste foretrekker noe som ikke er i likheten til hva andre har her i nærmiljøet. Det har seg slik at det er denne bilen http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=30137744

Jeg, mener denne kommer til å skape store kostnader, mens flere av de jeg er med mener at det kommer til å gå bra, merk at den ikke er EU godkjent... det er noe muffens eller er det bare meg? Har tenkt mye over det og kommer ikke på noe mer for å få overbevist de om at det er et dårlig kjøp? Har heller ikke så mye greie på dette her, så har det meste fra foreldrene mine som har mye mer erfaring med biler og kjøp.

Her er noen grunner jeg kan se for meg:

-er det HELT 100% sikkert at den blir eu godkjent og at vi får tak i alt til reprasjoner og sånn det er ganske dyrt! og enda mere dyrt om vi ikke får brukt den.
-Er skeptisk, når det gjelder pris synes det er så mye mer enn nødvendig.
- de burde gå veeeeldig ned i pris pga at den ikke er eu godkjent, trekke i fra de penge i bilen som vi kommer til å koste på bilen.
-Det frister for meg og med denne bilen, men det er kanskje ikke det smarte valget, og det med at vi skal selge den igjen, så må vi tenke på hvor lenge de vi skal kjøpe den av har sliti med å selge den og det med reprasjonen så har jeg fått høre at det kanskje ikke er deler til den som vi trenger i tinn engang.

Noen som kan skjønne hva jeg mener please, discuss det her, er veldig usikker samtidig som jeg har dårlig magefølelse.
Sist endret av Obsidi; 30. august 2011 kl. 19:25. Grunn: Skriveleif