View Single Post
xtapolapocetl: En kompis fikk synsforstyrrelser i to uker etter et overdrevent inntak 2C-B i noen dager, så ja, det er fullt mulig. Vil tro de fleste visuelle hallusinogenene kan utløse symptomene, men at det skal forskjellig bruk til for å utløse det. I tilfellet jeg prater om gikk det med rundt 150mg to dager på rad, med enkeltdoseringer på så mye som 100mg i en sleng oralt.

Stimulanter og hallusinogener bør man være svært forsiktig med å kombinere, hvertfall. Hodet trenger å roe seg ordentlig for å prosessere. Lærte dette på den harde måten med en langhelg metaamfetamin med 5-MeO-DiPT-tripp i midten, som resulterte i en uke med fullblåste psykoser og flashbacks.

vitenskapelig: Har selv brukt _mye_ ketamin, eneste gangen det har kommet noe tilsvarende flashback, så ble det utløst av episoden over. Har aldri opplevd noe verre enn å måtte kaste opp av ketamin, selv om jeg syntes det var litt døvt å være en sofa helt til jeg fant ut at jeg kunne kjøre sidelengs gjennom veggen og ut av rommet.