View Single Post
Trådstarter
2
Jeg tror islam er en fredelig religion, tror jeg Buddhismen er den mest fredelige religion.

Jeg tror også at folk som begår forferdelige handlinger i islams navn, er ikke muslimer, som Islam ikke forteller dem å gjøre dette, så de er ikke ekte muslimer, derfor islam ikke skal ha skylden for å fortelle om disse menneskene.

Selv om religion ikke eksisterte alt ville være enklere, fører religion så mange dødsfall, vel ikke religion er det selv, men det gjør slags folk tror de trenger å gjøre forferdelige ting er i navnet til det religion, var som om at religion wasn 't det da det ikke ville skje, også religion holder massene delt og holder oss hate og vært bitter mellom hverandre, vel ikke meg og noen andre, men massene.

Jeg tror buddhismen bør være den eneste religionen å eksistere, hvis du selv klasse buddhismen som en religion, mer av en kultur eller levemåte vil jeg si.

Jeg mener ikke å fornærme noen ved min mening, beklager hvis du tok noen av mine ord på den måten, jeg hater ikke religion, bare ikke enig med det, bortsett fra buddhismen hvis du ønsker å kalle det en religion.

Grunnen til jeg vil studere mer i Islam, er vell fordi det er en Religion som jeg ser på som en litt mer 'spennende' iforhold til andre.