View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Gammel er du? Hasjen er begynnelsen på heroin (Neida) når man skal skaffe hasj oppsøker man et miljø hvor man får venner å dealere som presser på deg andre stoffer, og hasj er ikke ufarlig kjenner folk som ikke tåler røyken. Har en kompis som begynner å snakke om helt syke ting på røyken som f.eks (Jeg skal skli ned det fjellet der) eller ting som man hører i serien mr robot. Man kan jo utvikle psykose av hasj. Hørt om haloween natten han som drepte beste vennen sin i en hasj rus?
Vis hele sitatet...
Å si at man har lyst til å skli ned ett fjell, sitte på en sky, klatre opp i ett tre eller whatever er ikke ett tegn på psykose eller at man ikke tåler røyken... Det blir som å si at man har psykose fordi man sier ting som "Jeg vil ha en dobbel bigmac" eller "nå hadde det vært deilig med litt frisk luft"..

Å snakke om syke ting trenger heller ikke nødvendigvis å ha noe med røyken å gjøre, uansett så er man 2 for en samtale, så tviler da på at personen sitter å sier helt random syke ting til seg selv uten svar for å så fortsette å si syke ting, liker du ikke samtaleemne så er det faktisk ikke verre enn å snakke om noe annet/bytte emne heller

Nei, har ikke hørt om han som drepte kompisen sin i hasjrus på Halloween, det har ikke google heller so please enlighten us.
Mange stoner myter og andre rusrelaterte myter der ute folk tror blindt på...

Alle har jo en kompis som har en kompis som har en venn som tok så mye LSD (eller noe annet) at han trodde at han var en appelsin/banan og måtte sitte på lukka avdeling fordi han var redd for å bli skrelt.