View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Hæ. Den her må du utdype. Aldri hørt før. Hvor har du det fra? Hva legger du I ordet forelskelse?

Teknikker for å slutte å være glad I folk? Hvilket teknikker?

Du fremstiller det som om det skulle vært allmenn kunnskap. Spent på svar.
Vis hele sitatet...
Forelskelse er at man er glad i og tenker mye på en person som man i tillegg vil ha sexuell omgang med.

Det jeg mener er feks at du kan være forelsket i en person, og så "bestemmer" du deg for at du ikke skal være forelsket lengre og bruker visse teknikker for å få det til, så er personen glemt på et sekund. Hvis du er forelsket i noen og de ikke er det tilbake, hvorfor fortsette å være forelsket?

Det er ikke så vanskelig å hijacke hjernen sin akkurat, men det er ikke akkurat sunt for psyken, men bedre enn alternativet. Er ikke det noe folk flest lærer seg i ungdomsalder?

EDIT: Det at jeg skrev at "de fleste" slutter å bli forelsket i 18-20 års alderen er bare piss. For de aller fleste blir vel følelsene svakere med årene. Men jeg er klar over at å ha evnen til å kontrollere hvem man skal være glad i ikke er noe hvermansen har. Men jeg tenkte at her på nFF er det mye reflekterte folk og da er det logisk at man "hacker" seg selv.
Sist endret av Dongerino; 17. juni 2018 kl. 05:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.