View Single Post
biased
Drachir's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kaunda
Mye kan sies om den reelle talefriheten i USA, men dette er ikke en sak som har med det å gjøre.

Jeg har sett på to videoer på Youtube. Dette er rett og slett en pøbel som ikke ønsket å respektere reglene for vanlig politisk debatt eller politiets pålegg. Deretter satte han seg til motverge mot politiet.

På grunn av hans fysiske styrke og fortsatte motstand mot å bli påsatt håndjern ble han gitt elektrosjokk.
Vis hele sitatet...
Unnskyld, du mistet meg litt der. Jeg har bare aldri sett før at noen blir arrestert av politiet fordi de holder et litt uryddig innlegg når en politiker stiller for spørsmål. Synes du dette er helt normalt, og på sin plass? Det faktum at politiet allerde hadde fått på ham håndjernene når de elektrosjokket ham er også en viktig ting å nevne. Forresten, ville ikke du også blitt litt satt ut om politiet arresterte deg når du stilte et spørsmål, selv om John Kerry, personen som ledet debatten sa det var greit, og at han skulle svare på spørsmålet ditt? Politiet hadde jo også en litt artig formulering som forklarte hvorfor han ble arrestert: "Inciting to riot"...