View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er så rart, når du er helt oppe og går og aktivt handlende, så må jo minnene være lagret ett eller annet sted der. Det kan da ikke bare gå rett gjennom uten å feste seg?

I mitt tilfelle så har jeg kroppslige reaksjoner knyttet til det aktuelle tidsrommet, så det er definitivt et slags minne der, men kan faen ikke få tak i et eneste glimt av hva som faktisk skjedde.
Vis hele sitatet...
Hypnose kanskje? Eller dyp meditasjon, men bør da kanskje være sammen med noen som var tilstede som kan gi små hint? Har tenkt på det selv og prøve slikt for det er jo noen ganger man kunne tenkt seg å vite hva som egentlig skjedde. Nå har jeg ikke testet det, men ser jo at under f.eks sopp så er det jo lett å få frem en del "minner", kanskje det hadde vært en mulighet? Men igjen må man jo ha litt å bygge videre på.

Kan ta kort om sist gangen det skjedde meg, det er noen mnd siden. Satt hjemme, drakk 2 øl, tok bussen til byen i 18 tiden, husker turen dit, husker jeg drakk en øl ett sted og en øl til ett annet sted, husker jeg spiste litt, så er det helt tomt frem til jeg våkner hjemme i senga dagen etterpå. Ser på nettbanken at jeg har drukket totalt 4 øl ute over en tid på 2 timer og tatt bussen hjem og gått flere km fra bussholdeplassen og hjem (tror jeg har gått hvis ingen har plukket meg opp da).