View Single Post
Sitat av lorentz Vis innlegg
De gangene jeg føler at jeg holder på å klikke og får lyst til å gå til lege for å få medisiner, så pakker jeg heller sekken med sunn mat og tar meg en fjelltur på flere timer, og når jeg kommer hjem og spiser et måltid så synker jeg inn i en behagelig ro og problemet er borte. Kanskje du burde prøve det neste gang du føler uro pg får lyst på piller.
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg. Det hjelper ikke. Det kan føles bedre å komme seg vekk og ikke forholde seg til andre, men det fjerner ikke det underliggende problemet på noen som helst måte.

Når jeg får lyst på medisiner så er det ikke fordi jeg "føler uro", men fordi jeg ikke klarer å bevege meg på timesvis, og ikke kan jobbe. Blir det så ille at jeg ikke kommer meg til terapi så må jeg kanskje krype til korset. Jeg håper jeg slipper, men jeg forstår at det kan komme dit for noen at de faktisk trenger det.

Jeg er oppriktig glad for at du har funnet noe som funker for deg, men vær så snill å ikke anta at alle andres problemer er lik ditt problem og kan løses like enkelt.
Sist endret av *pi; 28. juni 2019 kl. 19:07.