View Single Post
Id Est Klar
Bigbangtheory's Avatar
Trådstarter
7
Sitat av random67489 Vis innlegg
Siden du alt har boliglån og sikkert en grei betalingshistorikk som banken kan se selv rett på skjermen er nok det lettere å få tilslag på. Da vil du jo også få beste renten.

Skjønner det kan være kjipt å spare når det er noe man ønsker seg, men ser du stort på ting så går jo et år veldig fort. Og kanskje klarer du å spare ennå kjappere? Eller at du kan kjøpe inn disse greiene i flere operasjoner slik at du ikke trenger spare lenge for hvert kjøp?

Nå regner jeg med det blir litt mer enn bare dreiebenk og sveis når prisen havner på 85K. Snakker vi full CnC og kanskje 3D print også? Du må ha brukbar garasjeplass, kjenner jeg blir litt misunnelig :-)
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Dette er nytt terreng for meg, så det er greit å kunne forhøre seg med andre.

Og joda, du har helt rett. Det blir mer enn kun sveis og dreibenk. Den største kostnaden knytter seg til nytt HVAC system for å kunne trekke pusten. 3-D printer er en interessant tanke, men er ikke så techy at jeg tror jeg ville klart å bruke det.

Sitter på en lang smørbrødliste av ting jeg trenger og kjøper nesten alt brukt. Morro å ha en hobby