View Single Post
Sitat av Djiises Vis innlegg
Åjoda! 150ug med deepweb lsd er nok til å få en førstegangturer til å bli "kokobæ" og ikke fatte noen ting, jeg har sett det flere ganger. jeg hadde noen på 100ug fra deepweb, gutta som ikke hadde prøvd før delte lappen i to og fikk full blown tripp. Mens 150ug med lsd kjøpt i Norge derimot er noe helt annet for det er sjeldent like sterkt og rent som du blir fortalt, gode syre kontakter er ikke lett å finne.

Men det er helt sant som du sier, setting har alt å si, skal du gå inn i deg selv og virkelig løse indre konflikter og finne svaret på livet så må du nok trippe alene på høye doser 300-400+, dette anbefales ikke før du er helt trygg på lsd, det kan ta mange turer før du føler deg trygg på en så stor dose, kan anbefales og ha trippsitter, jeg har aldri testet det, men vet jeg kunne trengt det ved minst en anledning.
Vis hele sitatet...
Sa vel forsåvidt at 150ug kunne ha vært for _mye_ for han! Ikke at det er lite. Er forøvrig kun DNM syre jeg og mine nærmeste har erfaring med. Dosering trenger forsåvidt ikke stemme på darkweb heller, men har en følelse av at det har vært sånn passe riktig, da som sagt en kompis ble et bord på 100ug. Han er dog veldig sensitiv, obviously.
Sist endret av Lyra; 27. mars 2015 kl. 14:06.