View Single Post
Husker siste virkelig undergrunnsgreia jeg var på var når de skulle rive Borgen, gamle bygningen med Aftenposten skiltet ved Middelalderparken. Noen hadde okkupert det, også var det "gravøl for Borgen". Dét var som å gå inn i en filmscene. Spiste noen syrelapper og gikk fra rom til rom med folk som snorta, hadde seg og det ene og det andre. Nærmeste jeg har kommet Berlin i Oslo.

Hausmania, ja... For et sted. Husker jeg var på et arrangement der og skulle på dass. Stinka DMT der inne, en eller annen fyr som satt i hyperspace inne på ene dassen der - intenst...

Ellers var The Void ganske fett når de holdt på på Helsfyr. Med technokjetting fra taket. Husker snuten hadde en bil parkert utenfor, men så aldri noe til dem. Mist en femmer med ketamin der, men kanskje like greit sånn som jeg gikk rundt å sjangla som en full sjømann den kvelden. Primal Behaviour ja... Haha sjukt. Det var også en dritkul fest på white light studios på Tøyen i Borggata. 2 etasjer. En annen gang også på Borggata var det i en kjeller der som ofte ble brukt som filminnspillingslocation hvor de hadde en allnighter som promo til Dimensions festivalen i Kroatia. Ellers hang jeg mye på Strykejernet kunstskole. Fy faen så mye rart som skjedde der ass.

Tror det fortsatt er noen innendørs psytrance greier, men det er ikke helt min sjanger ass.