View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av OldSoulAquarius Vis innlegg
Nå spurte aldri jeg om hvor jeg kunne kjøpe dop henne heller. Jeg tar til etterretning det du sier og skal lese reglene.
Men alle de ting jeg har lest om her inne så nevnes det ulovligheter i vildensky overalt. Jeg har lest tråden om hvor man får kjøpt dop i Oslo, Trondheim. Osv og masse om deep web og det nevnes støtt og stadig forskjellige markets, selv denne tråden handler om deep web. Så syntes det var rart at ikke jeg kunne be om tips om hvilke markets nordmennene bruker, når de allikevel nevnes her og der uansett. Men det ble vel for direkte kanskje. Men skal lese reglene nøye gjennom nå og tenke meg bedre om i fremtiden.
Vis hele sitatet...
De tingene du nevner du har lest er faktisk i mot reglene her. Problemet er jo at vi er et fåtall vanlige mennesker som skal prøve å moderere forumet: Vi har jobber, familie og andre ansvar som krever noe av tiden vår og da er det endel ting som glir i mellom fingrene våre.
Vi er derfor avhengige av at brukere hjelper til ved å rapportere tråder og innlegg som bryter reglene.

At du har sett ting som bryter reglene her inne er da vitterlig ikke noe trumfkort som da ugyldiggjør reglene, det er bare et bevis på at vi ikke klarer å se igjennom alt som blir postet, og jeg lurer på hvorfor i alle verden dette er argumentet som brukes hver gang jeg må nevne reglene i slike tråder som teknisk sett ikke bryter reglene i førsteposten men sklir fort ut i konkrete anbefalinger av steder å kjøpe illegale stoffer på?

Det er ikke et gyldig argument i det hele tatt og minner ærlig talt om retorikk fra barnehagenivå.