View Single Post
Sitat av Aurora Borealis Vis innlegg
Hadde kanskje vært best å laget en ny tråd men prøver med dette innlegget i denne eksisterende tråden!
Skal snart til Amsterdam og ser nå at jeg har bestilt et hotell som ikke ligger så sentralt som jeg trodde. Tok diverse kommentarer ang hvor sentralt hotellet var for god fisk. Det er 25-30min med Taxi til sentrum og 45 min med trikk. Hadde håpet jeg kunne gått til sentrum fra hotellet, eller tatt transport som ikke tok mer enn 10 min.
Tenker avstanden fort blir tungvint når det kommer til handling, bytte av klær, og transport kostnadene blir dyrere.
Noen som har erfaring med Uber-sjåfør i Amsterdam, eller leie av safe/skap etter diverse handling en ikke vil drasse rundt på hele dagen.
Andre innspill?
Setter pris på alle svar!
Vis hele sitatet...
Har du vært smart nok til huke av for gratis avbestilling? Ellers er det bare gjøre det, for så å bestille et nytt hotell.

Evt. leie hostell for en kveld mitt i byen. Du taper en kveld på et finere hotell, men det kan fort bli verdt det. Worst case så koster ikke taxi mer en typ 40-55 euro på den strekningen. Kos deg vell
Sist endret av MasterOfNone; 15. mars 2017 kl. 23:48.