Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av mongobong Vis innlegg
Hei, jeg skal begynne å dyrke white widow i starten av Mai og jeg er ganske "grønn" i faget så jeg lurte på et par ting angående dette.

Litt info om operasjonen.
Jeg skal ha totalt 3 hunnplanter av de frøa jeg får i posten, så jeg tenkte å plante de med 1 måneds mellomrom så jeg ikke går tom.
Jeg har lyst å bruke LED belysning til dette.
Dyrkerommet mitt er på 3,5 kvadratmeter.
Jeg har er i full jobb, så jeg har ikke anledning til å passe plantene i tidsrommet 0800 - 1600

1, Hvilke LED armaturer trenger jeg?
2, Hva vil være mest hensiktsmessig, Hydro eller vanne selv?
3, Er det noen klassiske nybegynnerfeil dere kan advare mot?

Takknemlig for gode svar!
Vis hele sitatet...
Heisann=)

Vel første nybegynnerfeil er å ikke lese førsteposten i denne tråden=P Når det er sagt, vil jeg ikke anbefale hydro til first timers av den grunn at marginene for feil er minimale..

Led lamper og hvordan det funker har vi for tiden mye av her i tråden så bare bla noen sider tilbake og du kan se opp til flere her som deler av sin kunnskap og erfaringer med led..Plassen er bra og tidsrommet du jobber kan være mørkeperioden din og da skal det ikke være noen i rommet uansett

Men hvorfor spire mer en et frø og når det blir en hunnplante, ta stiklinger! Så kan du starte en ny mor siden, men lær deg teknikken med stiklinger, det gjør alt greiere=)