View Single Post
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Er snakk om rundt 2000 i krypto per måned og kanskje 200-300 hos norsk tipping. Disse kjøpene gjør jeg helt i begynnelsen, altså samme dato som jeg får penger på konto. For da har jeg såpass mye med penger at det ser ut som jeg har råd til dette.

Når jeg legger penger i norsk tipping så er det jo selvfølgelig for å kanskje kunne vinne mer penger. For jeg får fra før utbetalt veldig lite penger per måned.
Vis hele sitatet...
Hvor mye har du tjent på Norsk Tipping, og tror du livet ditt magisk vil fikses om du vinner 300 000 på lotto? Se deg litt i speilet - Du kontaker NAV fordi du har så lite penger at du ikke kan kjøpe mat men velger heller å bruke disse på rus. Vinner du penger vil du bruke disse på nettopp rus også - så jeg tror faktisk kontakten din på NAV er lei av din mangel på viljestyrke til å faktisk endre din situasjon.



Vi vokste opp med "kjedelige" ting som skolegang osv nettopp for å lære oss at vi må stå på for å få ett behagelig liv. Vi er ikke her for å leve i luksus 24/7, alle mennesker som har en ambisjon om å bli noe og være attraktiv vet at man må pushe seg selv for å skape ting.


Slutt å leve uintelligent så kanskje livet er noe helt annet om 5 år.