Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Klart... Men hvis det faktisk er lov å bruke funksjonen uten annen grunn enn at man ikke gidder å stå for tonen/kvaliteten på det kan skriver, så kan vi ikke rapportere det. Det er også litt mengden mer enn enkeltpostene som drar ned kvaliteten på debatten, og vi kan ikke se om det er enkelte personer som overbruker funksjonen..
Vis hele sitatet...
Både tone og kvalitet er grunnlag for å rapportere, gitt at de er dårlige nok. Jeg har iløpet av min tid her enda ikke blitt sur for en rapport - jeg har vært uenig, og lukket saken, men aldri blitt sur, om noe har jeg mang en gang ønsket flere rapporterte. Så det er bare å rapportere det man mener ikke passer inn. For å si det veldig enkelt, er det en mye større jobb å moderere tråder enn å rapportere et innlegg, så jeg må innrømme jeg har begrenset med sympati for de som ser et problem og klager, uten at man engang prøver å gjøre noe med det. Utover at det postes i en egen tråd og all innsatsen eller endring skal gjøres av alle andre. For øvrig ikke rettet mot deg spesifikt, men generelt en trend jeg ser, ikke bare her på forumet.

Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hvor undervurderer jeg staffen?
Vis hele sitatet...
De fleste er ganske langt over snittet kjent med EDB.
Sist endret av Xasma; 31. august 2019 kl. 13:38.