View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
4chan er ikke nevnt, og jeg tenker det er en bra kandidat for slikt. Ville forundre meg om ikke noen allerede har laget og publisert skript for å sjekke gjennom akkurat 4chan for spesifikt innhold. Og andre chans.

For å omgå Streisand-effekten: hold en lav profil. Ikke svare i tråden med «slett det her da det er dama mi og jeg og vi prøver å fjerne det fra internett!», men heller finn ut hvilken prosedyre akkurat den websida har. På 4chan ser det ut til å være her: https://4chan.org/legal#dmca

Men er selve websida tillitsverdig? Kanskje du må opp et nivå, fordi administratoren ikke bryr seg. Eller sågar tar del i det. Her ville jeg laget en oversikt over hver enkelt nettside. Fram med regneark!

Forhåpentligvis er filmen ganske generisk. At den ikke treffer spesialinteresser og dermed er en sjelden perle. Om den er generisk tenker jeg at den har en slags halveringstid. Og en eller annen gang blir den siste kopien av fila der ute ødelagt.

Så ta screenshots av den, og kjør periodiske reverse-image-searches. Tenker jeg.

Verst tenkelige scenario er at noen får nyss om at dere prøver å fjerne det fra nettet, og bestemmer seg for å ikke la det skje ved å spre det så langt de klarer.

To the Obviousmobile!