View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Sitat av robhol Vis innlegg
Eventuelt er det mulig at ingen gidder å komme med disse motargumentene til deg, siden du har bevist fullkommen immunitet mot enhver form for argumentasjon.

Jeg kunne godt diskutert etikken rundt ytringsfrihet v. skadebegrensning med samfunnsparalleller, tilknytninger til toleranseparadokset mm., men det forutsetter at den jeg diskuterer med i det minste ser ut til å argumentere redelig, og i god tro.

Bare en tanke.
Vis hele sitatet...
Så du bruker hersketeknikk (presisering av orddelingsfeil) for å kneble meningsmotstandere.
Dette med at jeg har " fullkommen immunitet mot enhver form for argumentasjon " vil jeg gjerne se et eksempel på, hentet fra denne tråden?

I følge deg så er det uredelig å komme med fakta.
Hvis det er sånne "holdninger" til debatt som du innehar, som en blir møtt med ved uenighet med venstresiden, så forstår jeg godt hvorfor høyreekstremisme er i kraftig fremvekst i europa.
Selv om at jeg aldri vil forstå fristelsen til ekstremisme, uavhengig av politisk orientering.

Du svarer ikke på mitt innlegg, basert på det så tolker jeg det slik at du er enig med venstre partiene i Trondhjem, om å forby "ikke politiske korrekte taler/utsagn/sitater" ?