View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Definivt flere av gutta som burde roe ned drikkinga ja men alt vi har gjort i alle år er rus og crime og sitte rusa å snakke om crimen.

Ehhhhhmmmmmmm faktisk så heller jeg mere for å skylde på streng beskjed fra legen pga levern eller no, enn å erkjenne ovenfor dem at jeg har et problem. For de vil aldri respektere eller definere det som et problem selv siden de er like ille, de syns jeg er pussywhipped som prøver å få et bedre liv og heller henger hjemme med kona enn på en takterrasseklubb med dem å leke ballers men det livet har ikke gitt meg en dritt godt i det lange løp. Er fortsatt avhengig av å møtes i blandt pga dette er barndomsvenner av meg og ikke noen jeg bare kan si fuck off til, og uansett setting blir det alltid den der "oey her øl, la oss catche opp" / "fint å se deg bror, vi tar en middag her, ja takk to øl og to biff da". Som sagt , på de der jeg sprakk de siste gangene. Klarte å bestille et glass vann til maten sist men det var ikke langt ute i maten og å se på de andre kose seg med øl at jeg ga etter å bestilte en øl selv og. Trodde selvfølgellig det ikke skulle skade og dama ikke merke det men når jeg ikke klarte å stoppe, ikke kom hjem på to dager og ja.. Så gikk det jo til helvete. Er nødt til å forhindre det nå men vet den store utfordringa er å være like "meg"/"kul" om jeg kan si det sånn, med gutta, UTEN å drikke.. Og forhindre det mener jeg 100% , flere sprekker taper jeg alt. Jeg har sprekt mange nok ganger og er heldig som ikke er kasta ut og hata for lengst