View Single Post
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Finnes bøker hvor de gir tips om at du burde få det til å se ut som et ran. Så det på CSI :P
Ta lommeboka fra offeret, og kast kredittkortet i veikanten, fil løpet på pistolen, kast det litt vekke fra lommeboka. Så ser det ut som et ran

Egentlig kan jeg ikke se hvorfor folk blir tatt for å drepe noen. Med mindre man skal drepe noen man kjenner.
Er jo bare å legge seg godt skjult, være veeeldig nøye med at ingen ser deg, knerte en stakkars teenager som kommer hjem med nattbussen fra byen. Er jo ikke nødvendig å flytte og gjemme liket. Det finner de uansett, nesten. Eneste sporet de har da er kula. Bare ikke legg fra deg noen dna spor hvor du satt når du skøyt. For de finner lett ut hvor du satt
Så er det bare å ta båten lang ut på sjøen, dumpe geværet og leve lykkelig alle dine dager!
Vis hele sitatet...
Er jo slik leiemordere kommer unna med drapene sine Menneh for all del så burde du ikke ta med våpenet fra draps stedet. Hva om du tilfeldigvis blir stoppet av politiet? :P Er du Leiemorder får du vel nok penger til å etterlate våpenet der uansett, og da har ikke politiet noe å knytte kulen til lissom. Fordi da har de allerede drapsvåpnet. Og har ikke du drapsvåpenet er det vanskelig å finne deg :P

Har tenkt et par ganger på å bli leiemorder selv :P Kan tjene feite cash, og max tid i norge er jo 21 år, hadde vært morro å få 2 mill for å knerte bondevik. Hadde de tatt meg hadde kansje halve livet mitt vært borte. Men i mellomtia hadde de 2 mill stått på høyrente konto og 4 doblet seg :P