View Single Post
Nå orket jeg ærligtalt ikke ( som i alle andre poster som er lange) ikke å lese igjennom heile posten. Så nå er kansje min metode for å begå det perfekte mord allerede sagt

ok, jeg har flere forskjellige metoder :P.

1. Først må du skaffe deg et alibi som holder. Dette kan være at du får en kammerat eller noen til å "late" som de er deg, feks med å låne ditt S.A.T.S(spenst) Kort til å bevise at du var å trente da drapet skjedde.

Det andre du trenger er hansker, og en pistol(med lyd demper) Noe som ikke er alt for vanskelig å få tak i vist du bare kjenner de "kriminelle" i området ditt. Ellers kan du jo låne din onkels rifle eller noe :P Men da kan våpenet spores opp til deg veldig raskt.
Sørg for at den du skal ta hass på er hjemme alene. i det han/hun åpner døra og ser at det er deg snur han/henne seg og går normalt inn i stuen(er iallefall det de fleste pleier å gjøre :P) I det de går med ryggen vendt mot deg skyter du et skudd i skallen. Her kan du få problemer med blodet, som kan vaskes vekk fra det blotte øye, men alle vet jo at blod spor finner politiet med en gang. Så her kan du kansje droppe å vaske blodet etter deg. Men forsikkerhets skyld gjør det. Hiv ut masse plastikk på gulvet i leiliheten han/hennes, og legg liket oppå. Kutt liket opp med det skarpeste du har, om det måtte være elektrisk sag eller en kniv på kjøkkenet :P. Sørg for at du skille kjøttet fra beinet, slik at du til slutt har en hau med kjøtt og en hau med bein. Etter dette må du sørge for å få vekk alt skinnet på kjøtt bitene. Selg kjøttet til nermeste slakter eller smugl det inn på en resturant. Eller ta kjøttet med hjem og stek det til egne venner og familie :P
Så tar du alt beinet til nermeste hundegår og gir dem det. Da vil til slutt alle spor være borte.

(ps: I det du gjennomfører drapet må du huske å ha kjøpt helt nye klær, ha lue, hansker og sko du ikke pleier å gå med, helst 2-3 nummer for store,husk å ha dusjet før du gjør det, og skrap av alle løse hudflak og løse hår du får ut. Ha gjerne et skjerf rundt fjeset ditt slik at folk ikke gjenkjenner deg. Og for all del Solbriller)

Ok ok. Nå tror dere kansje jeg er syk :P Men dette var bare noe jeg kom på i en sleng, sikkert masse glipp her som gjør at du blir tatt :P

Vist du virkelig vil komme unna med et mord så stjeler du ei rifle med lyddemper og tar det American Car style. If you catch my drift :P

Du legger deg i bunnen av en Citröen Partner, knuser baklykta og skyter ned tilfeldige personer. Ikke gjør samme tabben som de i USA gjorde. Vil du drepe flere en et par stykker så må du huske å skifte biler. Alle spesial bygd for at du skal kunne ligge nedi mens en kammerat kjører deg :P
Vist ikke gjenkjenner folk bilen din, og til slutt blir du tatt..


Men husk at mord pårører de nermeste til dem du dreper. Tenk deg at det var din beste kammerat som ble drept, trokke du hadde syntes det hadde vært så morro. Så tenk igjennom hva du gjør før du gjør det :P