View Single Post
Ministry of Love
sptz's Avatar
denne posten skrev jeg igrunnen i natt litt før kl 1 (skulle vært etter meitemarks post..), men av mystiske omstendigheter så glemte jeg å trykke på post svar.

Når det gjelder selve drapet, hvis man ikke kan bruke skytevåpen, (urbant strøk o.l.) krever drapet en del teknikk, om man ikke går for gift. En måte som krever en del styrke men som er totalt lydløs eller i det minste så lydløst som man kan drepe. er å kjøre en spiss kraftig kniv eller syl opp i lillehjernen. Da stikker man våpenet inn under den lille klumpen i bakhodet og skråt opp over. det blir ikke veldig mye blod søl (som det hadde blitt ved strupekutting som forøvrig bråker en del også, nei det er ikke alt du ser på film som stemmer. ) Vis man i tillegg kunne fåt utført drapet på en plast presenning så tar man selvsagt også denne med seg. dumpingen av liket bør skje umiddelbart. Jeg tror faktisk jeg dropper sement metoden min til fordel for meitemark sin garn metode. I og med at da kommer ikke de store delene av kroppen til å flyte avgårde. noe som ikke er ønskelig.

Sementen hadde jeg likevel brukt. Den hadde jeg brukt til å blande inn asken av de brente klærne mine. hadde vært totalt umulig å oppdage. sementen kunne jeg ha brukt som fundament i min nye garasje. eller bare dumpe denne massen på sjøen også. Båten, som selvsagt ikke er min, hadde jeg dynket i bensin og tent på langt unna der liket ble dumpet.
Sist endret av sptz; 24. juni 2004 kl. 14:26.