View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Manualah Vis innlegg
Jo, men hvis det finnes et lydkort som kan sende ut flere spor samtidig, så kan det være en løsning. Har ikke testa det selv, eller hørt om det.

"å styre ulike lydkjelder til ulike plasser" er egentlig akkurat det jeg trenger.
Vis hele sitatet...
For det første - du kan kanskje bruke f.eks. 7.1 kort og styre ulik lyd til dei ulike kanalane. Om det går? Usikker. Men det er plausibelt at det kan gå. Men det er ikkje heilt trivielt det heller. Forslaget mitt med RPi med 3-4 USB-lydkort kan sjølvsagt gjerast på PC og.

For det andre. Du skal ikkje flytte lyd mellom ulike kanaler. Du skal ha headset A på lyd A slik eg har forstått deg? Du treng ikkje mikser, du treng ei leidning mellom lydkortet og headsettet.

Det sagt: du må ha hjelp til å få gjennomført det, for det ser ikkje ut til at du sjølv heilt forstår korleis det skal gjerast, sjølv på eit meir abstrakt plan enn teknisk implementasjon. Kva budsjett ser du for deg? 3000,-? 10000?

Sitat av zerto Vis innlegg
Med et USB/FW-interface kan du spille av rett fra én pc. I min verden er dette en enklere og mer stabil løsning enn å styre med 10-12 ulike lydkilder
Vis hele sitatet...
Ja, om du går for mikser av den typen som i praksis er lydkort kan du gjere det.
Sist endret av vidarlo; 19. mars 2017 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.