View Single Post
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
En ting er å tørke av setet for å unngå blod på buksa. En annen ting er å ta bilde av det. Det er noe som ikke stemmer med denne saken her.
Vis hele sitatet...
Jeg var involvert i en veldig alvorlig bilulykke da jeg var 18 år, hvor kameraten min ble påkjørt front-mot-front i 90 kilometer i timen (han på sykkel, rett mot en møtende bil).

Da skjedde noe merkelig:

Jeg stoppet opp, registrerte det som skjedde, og gikk umiddelbart inn i sjokk. Min reaksjon var å stoppe rolig opp, hente frem kameraet fra sekken min, ta et bilde - og så sykle rolig ned til ulykkesstedet.

Vel fremme begynte jeg å le ved siden av kameraten min, som lå blodig og forslått i grøfta...

Etter 10 minutter våknet han opp, og spurte: "Hva er det du ler av? Jeg kan ikke kjenne bena mine".

"Ingenting, Morten - det er bare så morsomt at vi har havnet i en HELT EKTE BILULYKKE... Sånn hører vi jo bare om på film??"

Og så lo vi godt begge to.

Så bildet betyr absolutt ingenting. Det kan være en sjokktilstand, og det kan hende de tenker: "Oi, så rart at vi plutselig er til stede på et mord-åsted". Også ler de av den enkle, banale tanken der.