View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
1. Hvor lang tid tar det før det virker?
Noen ganger tar det 30 minutter, noen ganger tar det opp til 2 timer. Spørs om du har tom mage etc.

2. Er virkningen annerledes i forhold til når man røyker?
Personlig så føler jeg at rusen er renere enn når du røyker. Det er fortsatt intenst og kraftig men jeg synes "hodespenningen" er litt mer behagelig hvis det gir mening, tror nikotinen fra tobakken har noe å si her. Rusen siger seg også innpå før du går fra 1 til 10 på under 20 minutter. Tar ikke lange tiden før du merker det til du er helt borte.

3. Trenger man mye mer en om man røyker?
Spørs på toleranse, men du trenger aboslutt ikke å øke dosen når du lager mat. Jeg ville begynt lavt istedenfor å starte høyt så slipper du å få en ubehagelig opplevelse. 0.150 - 0.2 burde holde mer enn nok - hvis effekten er mild eller for lav, øk mengden.

4. Letteste måte å få det i seg? Jeg tenkte å varme det i olje og blande i yoghurt.
Den letteste måten som jeg har gjort de siste gangene er bare å lage smør/olje med ønsket mengde, vent til smøret/oljen har kjølt seg så bare spiser du det. Merk at det smaker helt jævlig og ettersmaken varer en god stund, jeg pleier bare å pusse tennene etterpå. Har prøvd å spise yoghurt før men det var ikke helt for meg, smakte grusomt (brukte da ferskenyoghurt, anbefales ikke). Hvis du vil ha en deilig spiseopplevelse anbefaler jeg å bake.