View Single Post
Jeg opplevde AKKURAT det samme på forrige 4/20 for litt over en uke siden.

Vi fyrte opp hver vår J ute, og sto der i kanskje 10 minutter før vi gikk inn igjen. Når jeg kom inn og fikk kledd av meg, så fikk jeg den "rare" følelsen du beskrev, og måtte legge meg ned på gulvet. Etterfulgt av dette fikk jeg en svak lyd i hodet mitt som bare ble høyere og høyere. Jeg tenkte ikke noe over det, fordi jeg trodde det bare var tinnitusen min som ble høyere.

Men da den samme lyden ble SYKT høy, og overdøvde alt rundt meg, hørte jeg at det ikke var den samme lyden som tinnitus heller. Hele hodet mitt "bruset", akkurat som noen hadde fylt opp hodet mitt med brus. Kompisene mine ble ganske bekymret da jeg lå der, og de prøvde å få kontakt med meg, men jeg hørte absolutt ingenting av hva de sa pga. den lyden. Jeg så munnen dems bevegde på seg og alt, men jeg bare ristet på hodet fordi jeg ikke hørte noe. Deretter pekte de på soverommet, og jeg nikket tilbake så hjalp de meg bort til sengen. 5 minutter derpå, så forsvant lyden like fort som den kom.

Det er det nest skumleste møte jeg har hatt med weed før, men jeg klarte å holde meg i skinnet, i stedet for å klikke helt. Heldigvis.