View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaja klart det, alle som ikke er en bortskjemt hippie som digger å nave fordi de ikke gidder å søke på normale jobber er en sau *roll eyes og slow clap*

Alle syns jo det høres fetere ut å være pilot eller å tjene millies på å promotere noen produkter på sosiale medier mens man later som man er kul. Alle ville heller valgt astronaut fremfor clas ohlson eller personlig trener for kjendiser fremfor kontor, men sånn er ikke virkelighet. Livet handler om å skape et liv, og for å skape det må man ha penger. Nydelig hvordan du skryter av å snylte på nav fordi du var bortskjemt, jeg mener ikke noe bedre enn at du har en inspirerende jobb i dag som du har lidenskap for men started from the bortom osv meningen er at man skal jobbe seg opp for å få det sånn og ikke sitte å protestere på å jobbe og tro man er så dyrebar og spesiell så man skal ha spesialbehandling fra nav. Om ingen gadd å ta som de ikke brant lidenskapelig for så hadde ikke samfunnet eller verden gått rundt.
Vis hele sitatet...
Jeg ville heller jobbet på Clas Ohlson en å vært astronaut!! Jeg har heller ikle som ønske å nave