View Single Post
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Hva er det for noe tull å si? Eneste som er tilrettelagt windows er spill. Du finner gode alternativer til de fleste programmer som kun finnes til windows til både Linux og OS X. Ofte bedre alternativer også.
Vis hele sitatet...
Nå beveger jeg meg på tynn is. I fare for å gjenta meg selv; Det meste er tilrettelagt Windows. De fleste programene jeg bruker (photoshop, premiere(ja disse adobeprogrammene er lovlige, far med høy moral), return to castle wolfenstein og enemy territory) er tilrettelagt Windows. De er windows executable filer, ikke linux. Og da syns jeg det ser ut til å være ganske rett det jeg sier om at det meste er tilrettelagt Windows.

Som du sier, det finnes haugevis av programmer som det finnes linux-alternativer for eller er portet til Linux. Så vi får se hvordan linuxverdenen utvikler seg. Akkurat nå har jeg ingen konkrete planer om å gå over til Linux, jeg holder meg til windowsen som holder seg stabil så lenge man har hjerne.

Opprinnelig postet av Zpawn
Gusto: ikke alle gidder å tørke seg i rompa med tusenlapper da, og noen har faktisk ikke råd, derfor må vi ty til "ulovlige utgaver", jeg kan stolt si at jeg aldri skal bruke noen penger på programmer, what so ever, det er prinsippsak.
Vis hele sitatet...
Stakkars deg "Zpawn", det er synd på deg. Juarezmoralen har gått i hodet på deg. Du syns det er greit å stjele programmer som flere hundre utviklere har jobbet med i flere måneder, om ikke år. En prinsippsak? Vel, jeg har også mine prinsippsaker, f.eks å drepe folk på gaten. Det er jo selvfølgelig helt greit, det er jo en prinsippsak. Banditt.
Sist endret av klarhimmel1234; 24. oktober 2004 kl. 17:34.