View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Skru ut lysamturer. Stikk kontakter. Bak paneler høyt oppe. Lukten går opp så tryggere å legge ting høyt i stede for lavt.
Rasshølet er genialt.

Selv klipper jeg hull i fôret foran på boxerne mine så jeg har det imellom de to lagene der. Hår blitt putta på glattcelle mange ganger med MASSE stoff på den måten. Henter de bikkja så er du stort sett fucker. Men innsiden av kjøøkenvifte litt høyt oppe er ganske bra. Da forsvinner de fleste luft partiklene oppover.

BTW høytalerne er ganske kjent. Og lett tilgjengelig for bikkje osv. Da er det nesten bedre å ha det fremme.

Evt ta en cola flaske. Lag et hull i den. Del en 0.5l flaks i to og legg den nederste deler inni en 1.5 liter flaske. Lim sammen 1.5 liter flaske og hell på med veske så det dekker halvdelen av 0.5 liter flaske så ser det bare ut som du har en halvfull 1.5liter cola med brus i kjøleskapet.


Fantasi fantasi fantasi. Må bruke tjente kapasiteten din å søke på film. Søk på f.eks diy hidden stash etc
Sist endret av PapaMarathon; 20. mars 2018 kl. 20:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.