View Single Post
Sitat av Noorac Vis innlegg
I forbindelse med noen tannlegebesøk har jeg vært borti flunipam et par ganger de siste månedene. Jeg kan desverre ikke sammenlikne de mot noen andre benzodiazepiner da jeg ikke har prøvd noen andre. For øvrig ga ikke flunipamen noe særlig rus i seg selv. Inntaket av pillen tok jeg på grunn av tannlegeskrekk og jeg hadde i hvert fall ikke tannlegeskrekk en times tid etter inntak. Stoffet benyttes som akutt sovemedisin, og jeg antar at noen særlig større mengde enn den ene pillen jeg tok vil få en person til å sovne. Med unntak av 'trøtthet' ga ikke flunipam noen annen 'rus' enn det at jeg ga litt faen. Var på vei til å gå fra tannlegekontoret med ansiktet fult av blod etter en kirurgisk trekking av en litt kjip visdomstann. Heldigvis sa tannlegen ifra og vasket meg i ansiktet. Hva enn du vil oppnå av 'rus' tror jeg ikke flunipam vil være rette valget. Du vil bli trøtt og giddasløs. Men slik er kanskje rusen av alle benzodiazepiner?

Mine 2 cent.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp den følelsen vi ønsker. Vi som liker flunipam, den følelsen av at alt er fint og du driter i alt :P