View Single Post
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Det er jeg enig i, det skulle gått ann å søke om medikamenter andre steder enn hos leger. Type skriv kort om plagene dine på et skjema og send inn til NAF eller whatever.

Fastleger...

Åja så du har slimhoste du ja, jeg hører du har mye slim i halsen. Men du får ikke Efedrin eller Cosylan, gå å kjøp deg en flaske Solvipect du så du kan få dritua i tillegg til halsproblemene dine!

Så du sliter med angst du, ja ja. Se her, jeg kan skrive ut Atarax til deg, et antihistamin som overhode ikke fungerer mot angst! Valium, Sobril eller Xanax kan du bare glemme for jeg er så redd for å få refs av fylkeslegen.

Søvnproblemer har du ja, sover ikke mer enn 2 timer, holder ikke det a? Du kan få Vallergan eller Phenergan som begge er allergimedisiner. Nei foresten Phenergan kan du ikke få likevel siden det kan misbrukes i hop med opioder. Du kan til nød få Imovane sånn at du får hukommelsestap og metallsmak i kjeften!

Så du tror du har ADHD. Det er ikke vits å føre deg videre til en psykolog for å finne skikkelig ut av dette. Kom heller til meg en gang i uken heretter så jeg kan sope inn gryna dine. Så kan du kanskje få Strattera om et års tid sånn at du kan spy og brekke deg dagen lang.