View Single Post
Majestic 12
Tothep's Avatar
758
Sitat av Cannaman Vis innlegg
oh herregud,hadde nettopp ett forsøk på å få det til

vakke sjans i helvete,enda legen erkjenner at jeg HAR store angstproblemer OG sier han vet jeg ikke er ute etter å ruse meg o.l

er ikke aktuelt,å så farlig og så avhengihetsskapende

mente det ble enda værre med tanke på angst når man IKKE brukte det hvis man brukte det

de er så knebla av fylkeslegen/politiske krefter vet du

jeg sa det jeg mente,smertepasienter får det som må til for fjerne smerten,dere undergraver psykiatrien til de grader

er en grunn til de finnes og at resten av verden bruker dem

men ikke her,og nei du.
Vis hele sitatet...
Du mener du prøvde å få Xanor, Rivotril eller Steolid fra legen din?
Har du et godt forhold til legen din er det ikke noe problem å få prøve det ut.
Han kan jo skrive ut 1x 20 tabletter til deg, for å teste. Du blir ikke avhengig av det.

Du har også rett at psykiatrien blir oversett i Norge Det finnes mange medisiner som kunne hjelpe de fleste, men legene er redde får å skrive dem ut
Ta feks. Lyrica før fikk alle det uten nesten å spørre, nå er legene restriktive til å skrive det ut. pga. Missbruk. Vi som virkelig trenger slike preparater lider pga. folk som missbruker de.

Virker som leger har store vansker med å skrive ut mulige avhengighetspreparater, det er opp til hver enkelt lege. Det burde vært bedre retningslinjer for utskriving av slike preparater. En fastlege har for mye makt.
Jeg har møtt leger som aldri skriver ut noe annet enn c-preparater. De mener du kommer alltids til bunns med c-preparater. Yeah right... idioter.

Som jeg sa tidligere, leger har for mye makt.
Du kan bytte lege 2 ganger i året.