View Single Post
Fuck Mr. Plod!
965
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
medisinsk krise feks, å vil si det er svært få som blir skadet AV el sparker, er veldig begrenset hvor stort skadeomfanget kan bli på 6km i timen som er lovpålagt på gangfelt. Mens skadeomfanget kan bli ganske stort vis noen i 20 årene mister lappen for alltid(kan søke få tilbake etter 5år) fordi de tok seg 2 øl eller trekk fra en joint før de dro ut med sparken.
Tenk deg du er en ung kar med tunge rusproblemer som har behov for transport å velger være ansvarlig å kjøre spark/sykkel når du stuker så mister du lappen i minimum 5år fordi du hadde rus i blodet når du kjørte spark uansett hvor bra eller ansvarlig du kjørte, tenk hvor ille du hadde hatt det ifølge. Problemet er at folk som blir pushet over kanten å i verste fall tar livet sitt etter å fått slike konsekvenser langt blir ut veie godene av fåtallet menneskene som ikke mister balansen på sparken i fylla. Folkene som treffer folk med spark i ruskjøring er allerede mennesker med nedsatt risikovurderings evne å derfor ikke blir bry seg om reglene. Disse reglene går derfor mest negativt utover de som allerede kjører ansvarlig
Vis hele sitatet...
Javell? Ta buss da. Jeg kjører veldig uansvarlig, hopper rundt. Kjører rundt i veien, drifter og wheeler på bakhjulet.

Jeg burde jo ikke få lov til å kjøre sparkesykkel, har holdt på å kræsje i 4 personer og 1 hund.

De reglene er til for å stoppe idioter som meg.

Gråter jeg? Neppe, de burde få ut fingeren å ta meg før jeg skader noen andre til de grader.

Å man kjører mindre ansvarlig med rusmidler i blodet. Uansett hvordan du snur og vender på det.

Rusa folk har ikke noe å gjøre i 25kmt på en sparkesykkel.