View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er feil, er det varig svekkede sjelsevner? Du vet at ruskjøring er straffbart av en grunn? Ruskjøring utsetter både sjåføren og tilfeldige trafikanter eller fotgjengere for alvorlig skade eller død. Hvert eneste år dør uskyldige mennesker som følge av noens ruskjøring.

Hva er det som gjør det så spesiell at du tenker du har rett til å sette andres helse og liv på spill i fylla?

Skal du ruse deg, lar du kjøretøy stå. Inkludert scooter. Turen hjem kan du fikse med taxi, pirat eller til fots.
Vis hele sitatet...
Eller så kan jeg sykle dritings på trøsykkel akuratt så tung og så fort som jeg vil! For det er jo ti tusen ganger mindre farlig enn en liten elsparkesykkel som har fastgrense til 25 km/t kombinert med 3/4 enhet øl!




For å være mer konstruktiv. Kanskje man kan få en egen "fyllamodus" på elsparkesykler som begrenser toppfart til 15 km/t?

Det er så jææævli synd at de driver heksejakt mot selv de minst beduggede elsparkesyklistene.

Jeg er temmelig sikker på at folk nå kommer til å dra hjem mye senere fordi de må bruke taxi, og vil følgelig drikke seg mer dritings, en ulempe for hele samfunnet one way or another.

Kanskje el-sykkel med tilhenger pirat-taxi sjåfører blir neste løsning... Frem til de begynner å ta lappen fra dem også....

Tåpelig...