View Single Post
Å snakke med henne er både det riktige å gjøre overfor henne, og det tryggeste for deg selv. Du trenger jo ikke akkurat å overdramatisere og kalle det mulig voldtekt dersom hun ikke har tenkt tanken selv, bare si ettellerannet om at dere var jo begge ganske beruset sist dere møttes så du ville bare høre hvordan hun opplevde kvelden. Jeg ville i alle fall sett på det som voksent og hyggelig, og det ville minsket en eventuell snikende følelse av å ha blitt utnyttet av noen som driter i ditt ve og vel.

Å snakke med vennene hennes i stedenfor henne virker bare creepy for meg.

Sitat av dazezone Vis innlegg
Det at du er så bekymret for henne i ettertid sier meg ihvertfall at du virker som du er et godt menneske og ikke noen ond voldtektsmann.
Vis hele sitatet...
Det er en utbredt misforståelse at alle voldtektsmenn er onde. Du kan være en fin fyr og likevel gjøre dumme ting som har store konsekvenser for andre. Du trenger ikke å være en ond morder for å kjøre i fylla og drepe noen heller. Du må fortsatt ta ansvar for skaden du påfører andre selv om du er et godt menneske.
Sist endret av *pi; 22. juni 2022 kl. 13:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.