View Single Post
Leverte skattemeldingen veldig tidlig i April. Sto innsendt. De fleste jeg kjenner fikk pengene innen en uke. Tok tid så ringte og hørte. Fikk beskjed om at den måtte behandles manuelt.

All good så langt. Men nå var det 15 Juni eller noe og skattepengene til gode hadde fremdeles ikke kommet. Så fikk skikkelig panikk nå fordi at tilgodepengene på skatten skulle gå til flytting og nytt depositum etc. i slutten av måneden nå.

Desperat tryglet jeg de om de kunne gjøre ett unntak og framskynde meg. Men fikk bare sånn auto-svar type "de kommer når de kommer".

Så i dag sjekket jeg og det står "Innsendt - Skatteetaten på vegne av skattepliktig" i går. Og "Levert 17.06.2022 med hjelp av skatteetaten". Men jeg hadde jo allerede for LENGST levert den selv.

Noen som har peiling på hva som skjer her? Hjalp de meg faktisk? Eller hadde skatteetaten glemt meg og fikset det nå? Jeg skjønner absolutt ingenting her fordi at summen skattepenger til gode er identisk.

Har aldri opplevd dette før mtp. innlevering av skattemelding og aner ikke hva som har skjedd her. Anyone?