View Single Post
Trådstarter
13
Sitat av Bombasa Vis innlegg
En skipskatt idag er fellesbetegnelsen for ei katte med den genetiske defekten polydaktyli. En skipskatt kan være hvilke som helst katterase. At ordet ''skip'' er med i navnet betyr ikke automatisk at katten kommer til å trives på sjøen.
Vis hele sitatet...
Eg har selv hatt en skipskatt, skulle kanskje utrykket meg litt annerledes, er godt bevisst at det ikkje betyr at de automatisk vil være på sjøen. Men det er et fakta at de har historie på båter.. men så klart ta det med en klype salt, skal ikkje ta noen som helst type dyr utpå båt untatt visst eg er bombe sikker at det er aktuelt for dyret sjølv.

PETA må holde seg unna.

Sitat av funksjon Vis innlegg
Hunder fortjener samvær med andre hunder og mer leke-, løpe- og snuseplass enn det som er tilgjengelig på båt, spør du meg. Motivasjonen din virker litt tynn, ikke glem at du skal ha ansvaret for det dyret i omtrent femten år. Ville droppa hele opplegget om jeg ikke kjente noen med hund hvor din kan være mens du er til sjøs. Et annet forslag kan jo være å få seg en lånehund eller være dyrepasser.
Vis hele sitatet...
Ja ble ikkje født igår, blir sikkert ikkje noe hund untatt visst det går.
Sist endret av ShyGuy; 27. juli 2021 kl. 18:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.