View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Qjonit Vis innlegg
Dette blir for dumt å forsvare. det originale spørsmålet er rikelig besvart. om du ikke har fått det med deg.
jeg kan ikke hjelpe deg utover det. i min og trolig flere av oss som ellers er fornøyd med å lese hva andre ytrer er det å filosofere over ting rundt seg i sammenheng med demokratiske prosesser er en helt naturlig del av tilværelsen. og har ingen ting med Psykoser å gjøre.

ingen av postene jeg har kommet med er tilrettelagt på noen måte, men heller en samling av referanser og andres ideer, for å dra det noe videre kanskje innom vidda for noen og tilbake. og om du prøver å finne sammenhenger finner du akkurat det du leter etter, basset på dine egne preferanser. (det gjelder oss alle)
Vis hele sitatet...
Du er på et diskusjonsforum, da må du regne med at det kommer litt mer kritiske innlegg, spesielt i en slik tråd som det her.

Er det første spørsmålet rikelig besvart? Jeg kan ikke se at det har skjedd i noen grad, jeg ser løst sammenhengende tekst om at filosofer bør få lønn for å filosofere, uten at du ser ut til å ha noen innsikt om hvordan filosofi lever i dag i akademia: For meg ser det ut som du tror filosofien er, om ikke annet: død i dag, noe som den absolutt ikke er.

Det er ikke temaet jeg kritiserer, det er din usammenhengende måte å skrive på her, som gjør det vanskelig å skjønne hva du vil frem til: Tråden er en slags åpen frijazz der man lett glir mellom diverse temaer, noe som er litt vanskelig å forholde seg til, hadde dette passet bedre som en slags blogg?
For dette er et diskusjonsforum, vi liker å ha ting litt mer konkret, og om tråden her bare sklir ut i usammenhengende utalelser der du linker til youtube videoer eller bøker så er den ikke særlig leveverdig her på freak.no.

Så, jeg følte for å komme med et par spørsmål, kanskje tråden blir vridd i en mer produktiv retning som kan skape en mer konkret debatt.